SERWIS GESIPA®
Serwis ma dla nas ogromne znaczenie
Nasza obsługa klienta opiera się na ugruntowanych kontaktach opartych na pełnym zaufaniu. Każdemu klientowi zapewniamy stałego konsultanta, który kompleksowo doradza mu we wszystkich kwestiach związanych z techniką nitowania. Nasi pracownicy w terenie są zawsze na miejscu i mogą w krótkim czasie odpowiedzieć na pytania klienta. Dzięki gęstej sieci
dealerów, partnerskiej współpracy ze stowarzyszeniami zakupowymi oraz powiązaniom międzynarodowym z dużymi partnerami handlowymi gwarantujemy naszym klientom nie tylko globalną dostępność wszystkich produktów GESIPA®, ale także doskonały serwis.
Kompleksowe usługi* z jednego źródła
Usługi GESIPA® są wszechstronne i doskonale dostosowane do potrzeb naszych klientów. Oferujemy klientom kompleksowe usługi w zakresie uruchomienia i napraw oraz szkolenia w naszym Centrum Pokazowo-Szkoleniowym. * Te usługi są specyficzne dla kraju i dotyczące oddziału Walldorf / Niemcy.
01 Umowy serwisowe
Regularna konserwacja i serwis są niezbędne do zapewnienia bezproblemowego prowadzenia procesów i produkcji. Jest to warunek dotrzymania wysokiej dyspozycyjności systemów produkcyjnych i minimalizacji awarii, a tym samym zmniejszenia kosztów. Równocześnie poprawia się stan BHP i ochrona pracowników.
02 Prezentacje/ wykłady tematyczne
Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o wybór miejsca i terminu prezentacji/ szkolenia - może to się odbyć w naszym centrum pokazowym, u klienta lub na seminarium! Oczywiście możliwe są również wykłady dla grup docelowych.
03 Szkolenie
Szkolimy pracowników klientów w naszych centrach szkoleniowych lub w razie potrzeby na miejscu. Nowatorska oferta szkoleniowa obejmuje szkolenia z zakresu urządzeń i GAV na poziomie podstawowym i zaawansowanym.
04 Rozruch
Po zabudowie urządzenia nasz zespół serwisowy zapewnia klientowi wsparcie. Zespół serwisowy przeprowadza zarówno rozruch, jak i konserwację urządzeń.
05 Urządzenie zastępcze na wynajem
Aby zapewnić bezproblemowy przebieg pracy zakładu klienta, dysponujemy sprzętem zastępczym dostępnym na czas konserwacji i napraw. Lub w przypadku, gdy klient nie może obsłużyć szczytów zamówień posiadanym sprzętem Chętnie pomożemy!
06 Kalibracja w zakładzie
Podczas kalibracji fabrycznej nitownice z monitoringiem procesu są kalibrowane na podstawie obowiązujących norm testowych. Identyfikowalność do stosowanych norm jest zapewniona przez regularny monitoring wyposażenia do kontroli i testów. Możemy również wykonać kalibrację w siedzibie klienta.
07 Aktualizacja oprogramowania układowego
Aktualizacje oprogramowania układowego są dostępne na żądanie; dzięki temu, oprogramowanie systemów nitowania jest zawsze aktualne, niezawodne, bezpieczne i wydajne.
08 Serwis naprawczy
Zalety serwisu naprawczego GESIPA®:
- Naprawy wykonywane przez wykwalifikowanych specjalistów
- Stosowanie oryginalnych części zamiennych
- Kontrola bezpieczeństwa po każdej naprawie
- Gwarancja i zapewnienie dostępności urządzenia
09 Wykonanie prototypów (PPAP, VDA 2)
Wykonany prototyp stanowi dowód spełnienia wymagań klienta uzgodnionych w specyfikacji oraz innych przepisów (np. ustaw, norm) dotyczących produktu i procesu przed rozpoczęciem produkcji seryjnej. To samo dotyczy corocznej re-kwalifikacji.
10 Serwis globalny
Ponad 700 pracowników w sześciu zakładach produkcyjnych na całym świecie (w tym w trzech lokalizacjach w Niemczech), codziennie z wielkim zaangażowaniem i pasją wytwarza innowacyjne produkty o wysokiej jakości. Sprzedaż za granicę obsługuje dwanaście lokalnych oddziałów i ponad czterdzieści przedstawicielstw.